Monday, May 4, 2009

sejuk & best..

i'm so high i could hear heaven..

don't get me wrong
bukan aku high x tentu pasal
just petang ni dalam kedinginan suhu
2o darjah selsius.....
otak mula melayang.

for a start
last week operasi merisik di terengganu telah berjaya dilakukan dengan sukses.
cincin dah disarung ..
*mak aku cakap cincin x berapa nak muat tapi sebab ramai org tgk die tolak jgk smpi masuk abis..akak ipar pun dah cuak dah..ketat pon ketat la..janji muat

tarikh bertunang belom ditentukan...parents die ckp biar la dieorg bincang ...tapi bunyi mcm tahun ni jgk kawen...bagus jgk ..bole cepat jadi uncle.muahahahahaha

hausmet aku pon da selamat merisik ..tak lamo lagi jadi laki org jang....mat rempit gile..hahaha
*Adam baru beli 125..sial tol la..kene beli rxz cepat ni.baru bole melahu depan dpn hospital petang ahad..hahahaha..

well..as for me aku masih seperti dulu...melahu, pelahu dan dilahu....as for jodoh jemodoh ni i leave it to the Almighty..tp mak aku cakap seboleh-bolehnye abang aku kawen esok aku tunang sekali...tgk la ye mak...anakmu ini diri sendiri pon tunggang langgang ,nak jage lak anak orang.
huhuhuhu

..
malam ni agak buntu..
either nak pegi tgk bola @ pegi main badminton..
most probably pegi main badminton but one thing for sure
* malam ni plan nak pegi beli starscream ..huhahahiiuhuihiiii

macam bebudok le aok ni.

No comments:

Post a Comment